Meet UpS

Stadswandeling
van totaal € 800 (41%)

In het kader van sponsorwerving en wereld MS dag organiseren we een stadswandeling in Groningen. De stadswandeling is een laagdrempelige, maar uitdagende manier om geld op te halen voor het goede doel; de MS vereniging Groningen/ Drenthe.

Loop of rol mee tijdens deze wandeling. De wandeling heeft een extra stukje uitdaging, namelijk het beklimmen van de Martinitoren! Je kunt de toren beklimmen, 300 stenen treden, naar een hoogte van 97 meter met vrij zicht over de stad.

Wanneer: Zaterdag 11 mei 2024
Tijdstip: 13.00 uur wandeling, start Martinikerkhof Groningen
             15.00 uur beklimming Martinitoren
Inschrijfgeld: € 10,00

Meedoen aan de wandeling? Schrijf je dan hier in.

Wat doet de MS vereniging met het opgehaalde geld?
Wij brengen mensen met MS en direct betrokkenen bij elkaar om kennis en ervaringen te delen. We geven informatie over de ziekte en het leven met MS zodat je keuzes kan maken om de regie over het eigen leven te houden. Met die opbrengsten hebben wij bijvoorbeeld de Toolkit, RGM-sessies, de opleiding van een MS Coach voor het Noorden, het spel PIT en de uitgave van een papieren nieuwsbrief gefinancierd of helpen financieren. En we hebben nog veel meer leuke en nuttige dingen voor mensen met MS in petto. Donaties komen direct ten goede aan mensen met MS.

Doneer direct of maak je eigen actiepagina aan om geld in te zamelen voor de MS vereniging Groningen/ Drenthe.